fbpx
17.7 C
Vice

Max Payne 4: Anotimpurile nerealizate ale New York-ului si viziunea ambitioasa a celor de la Remedy

Published:

Scott Miller, fondatorul Apogee/3D Realms, a marturisit ca viziunea lor pentru Max Payne 4 era una plina de ambitie. Aveau in vedere o evolutie a seriei care sa redefineasca standardele de excelenta si inovatie.

Franciza Max Payne a redefinit felul in care privim jocurile de actiune. Cu o abordare cinematografica, povestiri adanci si mecanica „bullet time” care a introdus un nou nivel de tactica in scenele de lupta, seria s-a impus ca o forta majora in industria jocurilor. Cu toate acestea, planurile originale pentru aceasta franciza nu au fost pe deplin realizate, dupa cum dezvaluie fondatorul Apogee/3D Realms, Scott Miller.

Viziuni grandioase pentru franciza! Max Payne 4 ar fi trebuit sa completeze ilustrarea New York-ului in toate cele 4 anotimpuri

Conform dezvaluirilor lui Miller, studioul Remedy, care a fost initial in spatele dezvoltarii jocului, avea viziuni grandioase pentru Max Payne. Acesta a mentionat ca intentia era de a lansa patru jocuri, fiecare situandu-se intr-un anotimp diferit din New York City. Un astfel de detaliu ar fi adaugat nu numai varietate gameplay-ului, ci si profunzime povestii, oferind un arc narativ ce se dezvaluie treptat cu fiecare anotimp.

Max Payne 3, un joc care in viziunea originala a studioului Remedy urma sa poarte titlul „The Heat of Max Payne”, era plasat in mijlocul verii fierbinti din New York. Aceasta ar fi oferit o noua perspectiva asupra aventurilor lui Max si a luptelor sale cu mafia, aducand cu sine provocari legate de caldura torida si posibilele sale repercusiuni asupra gameplay-ului si povestirii.

Trailer Max Payne 3 – Max Payne 4: Anotimpurile nerealizate ale New York-ului si viziunea ambitioasa a celor de la Remedy

Totusi, dupa ce Rockstar Games a preluat studioul, directia seriei s-a schimbat. Desi Max Payne 3 a fost un succes la lansare si a primit recenzii „foarte pozitive” pe Steam, multe din elementele care faceau jocul unic in viziunea originala a Remedy au fost omise sau modificate. Scott Miller a punctat aceasta divergenta pe Twitter, mentionand ca abordarea Rockstar pentru Max Payne 3 nu reflecta directia pe care Remedy/Apogee ar fi dorit-o pentru serie.

Pentru fanii dedicati ai francizei, aceste dezvaluiri ofera o perspectiva fascinanta asupra directiei in care putea merge seria. Chiar si asa, este important de mentionat ca fiecare studio aduce propriul sau touch unei francize si, in timp ce viziunea originala a Remedy pentru Max Payne ar fi fost cu siguranta interesanta, contributia Rockstar nu poate fi neglijata.

Max Payne, de la lansarea sa in 2001, a influentat si modelat genul shooter in a treia persoana, cu introducerea mecanicii „bullet time”. Poate ca nu vom vedea niciodata viziunea completa a Remedy pentru serie, dar putem doar sa speram ca viitorul ii rezerva lui Max Payne inca multe aventuri memorabile. In final, dezvaluirile lui Miller aduc un omagiu pasiunii si creativitatii care alimenteaza industria jocurilor video.